/علی کوچولوم رو خدا ازم گرفت/

نظرات (17)

عاطفه
1 تیر 92 23:43
فداش بشم من . چه زجری کشیده مادرش . ایشالا خدا صبرتون بده و سعی کنید دوباره بچه دار شید .. علی برمیگرده ..


ممنون و متشکرم، اتفاقا مامانش میخواد یه آبجی واسش به دنیا بیاره
مادر کوثر
5 تیر 92 16:50
منم یه علی کوچولو داشتم که از دستش دادم

منتها ما تهران زندگی میکنیم

و علی کوچولومون رو پیش بهترین دکترها بردیم

و در مجهزترین و بهترین بیمارستان تهران بستری کردیم

اما خدا نخواست که زنده بمونه

اوایل غمگین بودم برای نبودنش اما الان که خوب به گذشته نگاه میکنم مطمئن میشم که حتما حکمتی در کار بوده و به خیر صلاحمون بوده

چی بهتر از این که علی ما و علی شما الان در بهشت هستند و خانم فاطمه زهرا براشون مادری میکنن

ممنون از اینکه نظر دادید، من فقط این وبلاگ رو راه انداختم برای اینکه علی من مظلوم به دنیا اومد و مظلوم از دنیا رفت، و میخواستم با اینکارم یه کمی سبک شم!
مامان نفس طلایی
7 تیر 92 1:18
خدا بهتون صبر بده واقعا خیلی سخته .... اما قطعا حکمتی توش بوده .. انشالله علی کوچولوهای دیگری وارد زندگیتون بشن و سالیان سال سلامت و صالح در کنارتون باشن




ممنون از لطفتون، امروز خبردار شدیم که قراره خدا یه دختر بهمون بده، به دعاتون واسه مامان علی کوچولو محتاجم/

بازم ممنون که نظر دادید.


زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 1:48

الهی برای دلتون بمیرم چی کشیدید


ممنون از لطفتون/
راحله
7 تیر 92 7:17
وای خدای من چقدر یهو همه چی تند تند اتفاق افتاد...چقدر سخت و تلخ و وحشتناک...الهی هیچ وقت غم عزیزانتونو نبینین


متشکرم و ممنون از همدردیتون و دعای خیرتون رو واسه مامان علی جان خواستارم، چون قراره تا دو ماه دیگه یه دختر ناز و خوشگل به نام لیلا سادات برامون به دنیا بیاره!
مریم (مامان ثناجون)
7 تیر 92 7:20


براتون ارزوی صبر دارم و انشاالله خدا علی جان دیگری را بهتون عنایت بفرماید


متشکرم و ممنون از همدردیتون و دعای خیرتون رو واسه مامان علی جان خواستارم، چون قراره تا دو ماه دیگه یه دختر ناز و خوشگل به نام لیلا سادات برامون به دنیا بیاره!


مامان حسین جون
7 تیر 92 12:11
وای خداجو.ن چقدر سخته خدا نیاره این روزا چقدر سختی کشیدین
امیدوارم خدا هرچه زودتر بهتون یه نی نی سالم بده


ممنون و سپاس به خاطر حضورتون/
الهام مامان علیرضا
7 تیر 92 15:37
واقعا سخته می دونم
ولی متاسفانه مشکلات جامعۀ ما این حادثه رو تلخ تر می کنه اونم کمبود امکانات پزشکی تو شهرهای کوچیکه
خدا بهتون صبر بده



ممنون/
ندا
7 تیر 92 17:27
این خواست خداست هرطور رقم بخوره فقط بگیم شکر اون به ما صبر میده خیییییلی سخته ولی خدا داره یه فرشته دیگه بهتون میده به کسایی فکر کن که جوونشونو ازدست دادن سراسر خاطره هست براشون الان دیگه به تنها چیزی که باید فکر کنید کوچولوی تو راه هستش هرچی مربوط به علی کوچولوست را از چشم خانومت دور کن تا وجود فرشته کوچولوی توراه جهی علی کوچولو رو براش پر کنه نه به یاد اون همش شیر غصه بده به کوچولوت نقش شما خیلی مهمه مردا همیشه تکیه گاه ما زنها هستن استواری شما به اون قوت قلب میده دیگه مواظب باشید مشکل قبلی خدای ناکرده پیش نیاد تحت نظر پزشک باشه تو ماه های آخر سونوگرافی یادتون نره منم اهل همون نزدیکی هام ما جنوبی ها همیشه رو نفت خونه داشتیم اما امکاناتمون صفر به امید خدا وبلاگ دخترتو ببینیم عکسای علی کوچولو رو از خانومت دور کن یادآوریش غصه هاشو زیاد میکنه و استرسشو برا دخترش زیاد میکنه

ممنون از این همه لطفتون
حتما به توصیه خواهرانه شما عمل میکنم/
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 تیر 92 8:32
خیلی ناراحت شدم خیلی سخته آدم عزیزش رو از دست بده واقعا نمیدونم چی بگم فقط میتونم براتون آرزو کنم بتونید غم دوریشو تحمل کنین
مامان امیرعطا
21 تیر 92 2:19
خدا صبرتون بده .واقعا متاثر شدم. خیلی سخته. تورو خدا بیشتر به مادرش توجه کنین. برای اون حتما خیلی سخت بوده........
صبا بانو
21 تیر 92 7:55
سلام بابای مهربون دیگه بچه دار نشدین؟ بچه دیگه هم دارین؟ ایشالا خدا بهت یه سید دیگه بده منم اگر بودم بچمو فراموش نمیکردمو تا اخر عمرم داغ دار میشدم اما اینجوری خودتونو از بین میبرین هر عکسشو گذاشتی کلی دلت داغدار شده من که دارم نگاه میکنم گریه میکنم شما دیگههههههههه؟؟؟!!! برات ارزو صبر میکنم و از خدا میخوام یه نینیه ناز دیگه بهت بده تا غم این سید علی کوچولو برات سبک تر بشه امین
مينا
4 مرداد 92 1:17
خدا به مادرش صبر بده. خيلي متاثر شدم


ممنون/
یک مامان
4 مرداد 92 17:29
وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِّنَ الْخَوفْ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الأَمَوَالِ وَالأنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ
ما شما را به چیزهایی چون ترس از آینده و گرسنی و كمبود و از دست دادن هایی در جان و مال و میوه ها می آزماییم و به افرادی كه صبر پیشه می كنند مژده بهشت را بده!


ممنون/
fatemeh
4 مرداد 92 23:03
سلام عموجون خوبی خیلی ناراحت شدم وقتی این مطلب روخوندم شایدبتونم درک کنم که چقدرسخته که بچه ی ادم توبغل پدرش ازدنیابره ایشالله لیلاکوچولومیادوجای خالیه سیدعلی روپرمی کنه توهم سعی کن یوسف ولیلاروبه اندازه علی دوست داشته باشی
قربانت فاطمه


ممنون فاطمه جان, فدای تو/
مامان یکتا
9 مرداد 92 10:38
وای خدای من خیلی تا خیلی سخته واقعا خدا بهتون صبر بده
مامان آبتین
27 مرداد 92 17:28
بمیرم واسه دل مامان علی چی کشیده تو اون روزا خدا بهتون صبر بده هرچی خاک علی جانه بقای عمر لیلا جون بشه