/علی کوچولوم رو خدا ازم گرفت/

نظرات (9)

سمیرا
8 تیر 92 4:20
ولی من واقعا گریه کردم منم مادرم هر کس هر چندتا بچه هم که داشته باشه هر کدوم بوی خودشونو دارن و جایگزین نمیشن خدا صبرتون بده من که تحمل ندارم ایشالا دختر خوب و سالمی خدا بهتون ببخشه بلکه یکم دلتون آروم بشه
مامان سهند و سپهر
8 تیر 92 8:01
سلام می دونم که خیلی غم انگیزه شاید به این طریق دل خودتون رو آرامش میدین. ولی من اگه بودم سعی می کردم بذارم یه گوشه ذهنم آروم بمونه و مدام دل خودم و همسرم و خون نمی کردم و زخم نمیزدم به دلهامون. حالا باز هم شما خودتون مصلحت دانید و تصمیمتون قابل احترام. برای دختر گلتون آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم به خوبی و خوشی قدمهاش و به این دنیا بذاره فقط این بار حتما به یک مرکز مجهز مراجعه کنید لطفا. شاد و موفق باشید.
مامان ندا
10 تیر 92 0:05
هیچ واژه وکلمه ای قادرنیست ازتلخی دل شماکم کنه
مامان امیرعلی گلی
18 تیر 92 20:45
بابایی مهربون درد بزرگی کشیدید انشالله خدا دختر تونو براتون حفظ کنه
مامان علي خوشتيپ
26 تیر 92 23:08
سلام
واقعا يه همچين مواقعي نميدونم چي بايد بگم...
از خدا براتون شادي و سلامتي ميخوام.به خصوص براي كوچولويي كه تو راه داريد


ممنون از لطفتون/
مامان هستي
29 تیر 92 0:15
سلام واقعا متاسفم خدا بهتون صبر بده اما مطمئنا خدا علي كوچولوي عزيز رو خيلي دوست داشته كه به اين زودي برده پيش خودش


ممنون از اینهمه لطفتون/
مام سه فرشته
29 تیر 92 0:53
خدا بهتون صبربده.امان از روزگار...

متشکرم/
مریم مامان بهار
3 مرداد 92 3:09
لعنت به این بیمارستان هایی که جون آدما توش کمترین ارزشو داره
خدایا جواب دل این پدر و مادرو کی میده کی؟
مطمئنم تا پایان عمر علی رو فراموش نمیکنن
بابا علی مطمئن باش مامانش بیشتر رنج میبره چون نه ماه هم اونو حمل کرده با اینکه مطمئنم هواشو داری باز هم میگم که خیلی بهش روحیه بده


از هم دردیتون متشکر و ممنونم/
ریحانه
9 مرداد 92 14:13
خدارا شکر که دختر دارید اما هیچی علی نمیشه ولی گریه بسه زمان به عقب بر نمی گرده مهم اینه که روز قیامت شفاعتتون رو می کنه ناراحت نباشید