/علی کوچولوم رو خدا ازم گرفت/

نظرات (10)

مامان امیرناز
1 مرداد 92 2:25
سلام خیلی ناراحت شدم ایشالا از این ببعد براتون شادی باشه


ممنون از لطفت/
مامان یاغمور
2 مرداد 92 1:13
سلام از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم از خدا برای شما صبر و برا ی فرشته کوجولوتون طلب امرزش و مغفرت هر چند که من مطمئنم علی کوچولو حتما یه جای خیلی زیباست%%%
مامان هدیه
2 مرداد 92 9:03
خیلی ناراحت شدم ایشالا که یه نی نی دیگه بیاد و دلتون شاد بشه
راستی یه زحمتی براتون داشتم:دخترم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده لطف میکنین تا کد 308 رو به 20008080200 ارسال کنین؟شاید به کمکتون دخترم برنده شه
اگه بهمون رای دادین حتما خبرمون کنین تا برا تشکر خدمت برسیم


ممنون, جشم/
مامان فاطمه زهرا
3 مرداد 92 0:27
قبل از اینکه نظرتونو بخونم داشتم وبلاگتونو نگاه می کردم ایشالا که لیلا خانم به سلامتی دنیا بیانو موجب سربلندی شما بشن
ممنون که به وبلاگ ما اومدین

ممنون از لطفتون/

بهار
3 مرداد 92 1:06
خدا بهتون صبر بده.
آخه خدا جون من که این همه داوطلب میشم واسه اومدن پیشت ، اونوقت چرا این طفل معصومارو که این همه عشق پشتشونه رو میگیری؟
خدا خوشش میاد بنده هاشو زجر بده، اسمشو میذاره امتحان!!!.
ببخشید ولی من دلم خیلی میشکنه این چیزارو میبینم.
امیدوارم شادی و خوشحالی دوباره فضای خونتون رو پر کنه و تمام عشقتون رو بهش بدین.

ممنون از محبتتون/


مریم مامان بهار
3 مرداد 92 3:04
سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ بهار من اومدید
وقتی وبتونو باز کردم توقع داشتم شادی باشه اما با خوندن این پست واقعا دلم شکست خدا بهتون صبر بده
میدونم تحملش واقعا نشدنی و دور از ذهنه اما تنها دعام براتون صبره
انشالله که لیلا کوچولو چراغ خونتونو روشن کنه

ممنونم و تشکر از لطفتون/


اب نبات
3 مرداد 92 14:45
سلام ممنونم به وبم سری زدید ..اخه چرا علی ناز و دوست داشتنی این طوری شده ؟؟؟برام سواله برای چی ؟؟منم درک تون می کنم ..اگه بگم مصلحت این بوده یا قسمت نبوده یا حکمتی بوده که ما نمی دونیم خودتو این همه ناراحت نکن اینه همه باد هواست ..داغ فرزند بالاتر از این حرفاست که شما رو تسکین بده ..فقط می تونم به شما اینو بگم که خدای مهربونم صبرتون بده ..با افتخار لینک شدید...

ممنونم شما هم با افتخار لینک شدید/
عمه هاشمیه
4 مرداد 92 15:05
سلام داداش گلم حکمت خدا این بوده و انشاالله لیلا سادات با خنده ها و محبت هاش جای خالی سید علی رو پر می کنه .انشاالله سالم و خوشبخت و عاقبت به خیر باشه .[]


دست شما درد نکنه خواهر مهربانم/
شادی
8 مرداد 92 23:49
سلام
از اتفاقی که برای علی عزیز افتاده بی نهایت متاسفم شدم.


ممنون/
مامان آروین (مریم)
9 مرداد 92 10:34
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .