/علی کوچولوم رو خدا ازم گرفت/

نظرات (18)

زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 4:33
الهی بمیرم
طور خدا با این عکس ها داغ دلتون و تازه نکنید به فکر دختر کوچولوتون باشید
که به امید خدا میاد تا غم علی رو از دلتون ببره
بهتره خاطرات دختر نانازتون و بنویسید تا دلتون با خوندنش باز شه
ببخشید فضولی کردم دلم نمیخواد غصه بخورید


با تشکر از اینهمه همدردی شما
انشالله یه وبلاگ خوشگل واسه لیلا سادات که تو راهه درست میکنم. ولی داغ فرزند یه چیزیه که هیچ وقت از دل بیرون نمیره و همیشه تازه است/
بازم تشکر از لطفتون
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 5:07
خدا رو شکر کنید
ان شاا.. دخی نازتون قدم به دنیای زیباتون میزارم و غم و از دلتون میبره حرفت درسته غم بچه غم پاره تنه ادمه نمیشه فراموشش کرد امیدوارم خدا بهتون صبر بده
من مادری عزیز تر از جونم و از دست دادم
مادر هیچ وقت تکرار نمیشه




ممنون از لطفتون شما درست میگید/
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 5:36
راستی منم سید هستم هاااااااااا


خوشبختم/
مامان محمدرضا
7 تیر 92 5:44
الهی بمیرم برا صورت معصومش. تورو خدا خودتونو انقدر ناراحت نکنین. ماهم قبل از محمدرضا یه دختر از دست دادیم با این تفاوت که زنده به دنیا نیومد و ندیدیمش ولی بازم کاملا درکتون میکنم خیلی سخته. انشالله با اومدن دخترتون زندگیتون تغییر کنه...


سپاس از همدردیتون و لطفتون/
راحله
7 تیر 92 7:10
وای خدای من چی کشیدید شما الهی بمیرم برای معصومیتش و چشمای نازش
چه رنج سختیه خدا نصیب هیچ پدر و مادری نکنه .چه زود بهشتی شد علی کوچولو


ممنون از اینکه به وبلاگ علی کوچولو سر زدید
و سپاس از همدردیتون/
راحله
7 تیر 92 7:55
خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر که خواهر کوچولوی علی قراره بزودی قدم تو این دنیا بذاره.پیشاپیش قدمش مبارک باشه انشالله خدا دخترتونو واستون نگه داره و سایه شما همیشه بالا سرش باشه و روز به روز رشد و بالیدن و پیشرفتشو ببینین و انشالله عروسش کنین منتظر خبر های خوب و روزهای خوش هم هستیم.


تشکر میکنم از اینهمه محبت خالصانه شما/
مامان طهورا عسلی
7 تیر 92 9:45
از لحظه تولد وبلاگتون خواننده خاموش بودم. ولی جرات نکردم کامت بگذارم. آخه هیچ کس نمیتونه حال شما رو بفهمه که...... خدا صبرتون بده. خدا دلگرمتون کنه به زندگی انشاالله


ممنون از لطفتون/
مامان كسري
7 تیر 92 11:19
واقعا سخت و دردناك بود.
خدا بهتون صبر بده ان شاالله ليلا سادات سالم و سلامت جاي برادر كوچولوش رو پر كنه.
اين‌قدر متاثر شدم كه نميتونم جلوي اشكام رو بگيرم


ممنون/
مامان حسین جون
7 تیر 92 12:12
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
نازنین خواهر نیکو
7 تیر 92 16:40
الهی دورش بگردم که انقدر ناز بوده.
واقعا چشمام پر شد چون مادر من هم قبل از منو نیکو یه پسر به دنیا اورده بود که تو سه ماهگیش به خاطر مریضیش بغل بابام جون داد.مامانم هنوزم بعد از گذشت 18 سال وقتی در موردش حرف میزنه گریه میکنه.
انشاا.. واسه گل دخترتون یه وبلاگ درست کنید.


ممنون از نگاه پر از لطفتون
حتما/
مریم (مامان ثناجون)
7 تیر 92 18:58
..انشاالله که اینبار به خوبی و سلامتی و در کنار هم با داشتن یه داداش دیگه تا اخر عمر زندگی کنید...صبح اشک ناراحتی ریختم البته به همراه بابای ثنا جون و بعد از ظهر اشک شوق باز هم به اتفاق همدیگه انگار که تمام دنیا را بهمون دادند..بابایی میدونم براتون خیلی سخته به مامان لیلا سادات جون بگو هر شب براش دعا میکنم بهش بگو بدون استرس این روزها را سپری کن ..
و غم و قصه به دلت راه نده..
در ضمن منتظر وبلاگ دخملی هستم خبر کن.

ممنون از این همه لطفتون/
خاله ی آریسا
8 تیر 92 16:35
فرشته ی کوچولوی نازی دارید . میگیم دارید چون همیشه در کنارتونه و شمارو حس میکنه. ایشالله نی نی بعدیتون و به امید زندگی سرشار از عشق و سلامتی برای شما و همسرتون .
زهره(مامان فاطمه)
9 تیر 92 8:58
وای چقدر سخت ودردناکه.واقعا متاثر شدم .
خاله پارمیدا
10 تیر 92 17:06
---------- ------------- ---------------- ----------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- -------------------------------- ----------------------- ---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- --------------- ---------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------- ---------------------------- -------------- ----------------------------- -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------پیش ماهم بیاین
محبوبه مامان ترنم
10 تیر 92 17:08
سلام. خیلی خوشحال شدم که یک دختر تو راه دارید. ایشاالله که به سلامت به دنیا بیاد و زندگیتون رو شاد کنه و جای خالی سید علی عزیز رو واستون پر کنه. همسر من هم اهل استان فارس هست. راستی اگر بی ادبی نباشه من می خواهم یک چیزی بگم. لطفا این وبلاگ رو ادامه ندید ، چون بودن این وبلاگ در کنار نگهداری خاطرات سید علی قطعا اثرات منفی زیادی روی روحیه شما می ذاره. درسته یاد و خاطره سید علی واسه شما و مامانش همیشه جاودانه هست ( و حتی واسه ما که فقط عکسش رو دیدیم) ولی باور کنید این بیرون کشیدن خاطرات از زیر غبار زمانه فقط اذیتتون می کنه. به جاش یک وبلاگ واسه لیلا سادات عزیز درست کنید و سعی کنید غمها رو فراموش کنید و به مامان سید علی هم کمک کنید که این ماههای آخر رو راحت بگذرونه و بعد از اومدن لیلا جون هم کمتر یاد سید علی عزیزش بیفته تا بهتر بتونه به لیلا سادات برسه. ببخشید که این حرفها رو زدم. باور کنید فقط قصدم بالا بردن روحیه شاد شماست و مطمئن باشید بودن این وبلاگ غم از دست دادن سید علی رو هر روز بیشتر از قبل واستون سنگن می کنه. تا همین جا هم کلی عکس ازش گداشتید و می تونید تا همین جا حفظش کنید ولی ادامه ندید که هر لحظه با مرور عکسهاش داغتون تازه بشه. به خدا ما که ندیدیمش یک عالمه اشک ریختیم. خدا صبر به دل شما و مامانش بده ایشاالله . باز هم هر جور خودتون صلاح می دونید.
مامان مهراد
27 تیر 92 1:48
سلام یک بار نوشته هاتونو خونده بودم فقط اشک ریختم اینبار بازهم اشکم سرازیر شد خداوند تمام کودکان رو در سایه لطفش نگه داره.پسر من هم یه کم مریضه هموگلوبین خونش پائینه مهراد منم سیده امیدوارم که جد سید علی نگهدار تمام کوچولوها باشه.همچنین دختر کوچولوی شما.تورو خدا مادرش رو دریابید هیچ کس نمیفهمه یه مادر چه دردی میکشه تا خودش مادر نباشه.با آرزوی شادی روز افزون برای شما


متشکرم از لطفتون و امیدوارم که خدا کودکتان را همیشه سلامت بداره/
عموی یوسف و علی
4 مرداد 92 15:13
سلام داداش جون منو که میشناسی اون شب و الان بعد از دیدن عکسهای علی کلی گریه کردم ناراحت نشی هالطف کن یه وب دیگه برای لیلا و یوسف درست کن تا انشا الله اونجا بیام ببینمتون قربونتون مرتضی راستی تو که گفته بودی عکسهای علی رو پاک کرده بودی حالا بخاطر من ومامانش اینکارو بکن خدا نگهدار



ممنونم داداش گلم, داغ فرزند چیزیه که تا ابد تازه است از اینکه سر زدی ممنونم, قربون محبتت/
مامان آینده
6 اسفند 92 23:28
سلام.من مادر نبودم و شاید نتونم حس از دست دادن فرزند رو درک کنم.اما میتونم همدردتون باشم. چه چشمای معصومی... فرشته ای بود که به دوستاش پیوست. خدا دختر نازنینتونو حفظ کنه. مامان آینده
/بابای علی کوچولو/
پاسخ
ممنونم، خدا فرزند آیندتون رو حفظ کنه/